………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 130
بررسی یافته های پژوهش با توجه به مدل تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری……………………………………… 132
پیشنهادات مدیریتی ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 134
پیشنهادات برای تحقیقات آتی ……………………………………………………………………………………………………………………….. 136
پیشنهاد های مبتنی بر یافته های تحقیق ……………………………………………………………………………………………………… 136
محدودیت های پژوهش و پیشنهادات برای تحقیق های آتی ……………………………………………………………………….. 136
منابع ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….138
پیوست ها ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
خروجی Amos……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
فهرست جداول
شکل 1-1 : مدل مفهومی پژوهش حاضر …………………………………………………………………………………………………………. 21
شکل2-1 : هرم ارزش ویژه مشتری محور کلر(2003) ………………………………………………………………………………….. 23
شکل 3-1 : چهار چوب مفهومی ……………………………………………………………………………………………………………………… 26
جدول 1-1 : تعریف اصطلاحات ……………………………………………………………………………………………………. 37 و 36 و 35
جدول 1-2 : تعارف ارزش ویژه برند ………………………………………………………………………………………………………. 45 و 44
شکل 1-2 : مدل ارزش ویژه برند آکر (1996) ………………………………………………………………………………………………. 47
شکل 2-2 : مدل ارزش ویژه برند کلر (1993) ………………………………………………………………………………………………. 49
شکل 3-2 : مفهوم سازی راس و دیگران (2008) ………………………………………………………………………………………….. 51
شکل 4-2 : مفهوم سازی کلر (1993) …………………………………………………………………………………………………………… 51
شکل 5-2 : ابعاد تداعی های برند آکر (1991) ……………………………………………………………………………………………… 56
شکل 6-2 : ابعاد تداعی های برند کلر (1993) ………………………………………………………………………………………………. 56
شکل 7-2 : هرم ارزش ویژه مشتری محور کلر (2003) ………………………………………………………………………………… 70
شکل 8-2 : مدل Gordon(2010) ………………………………………………………………………………………………………………. 73
شکل 9-2 : مدل پژوهش حاضر ……………………………………………………………………………………………………………………….. 74
شکل 10-2 : اهداف نگرش های برند ………………………………………………………………………………………………………………. 79
شکل 11-2 : مقیلس هم نوایی با برند …………………………………………………………………………………………………………….. 94
شکل 12-2 : مقیاس آگاهی برند …………………………………………………………………………………………………………………….. 95
شکل 1-3 : مدل پژوهش حاضر ……………………………………………………………………………………………………………………. 100
جدول 1-3 : شماره و تعداد سوالات برای سنجش متغیرهای تحقیق ………………………………………………………….. 106
جدول 2-3 : آلفای کرونباخ …………………………………………………………………………………………………………………………… 109
جدول 1-4 : ویژگی های جمعیت شناختی ………………………………………………………………………………………………….. 115
شکل 1-4 : توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………… 116
شکل 2-4 : توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات پاسخ دهندگان ………………………………………………………… 116
شکل 3-4 : توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان …………………………………………………………………………….. 117
شکل 4-4 : توزیع فراوانی مربوط به سابقه ارتباط پاسخ دهندگان با بانک ……………………………………………………118
شکل 5-4 : توزیع فراوانی مربوط به محل کسب و کار یا سکونت پاسخ دهندگان ……………………………………… 118
شکل 6-4 : توزیع فراوانی مربوط به دفعات مراجعه پاسخ دهندگان به بانک در ماه …………………………………… 119
جدول 2-4 : آمار توصیفی متغیرها ……………………………………………………………………………………………………………….. 120
شکل 7- 4 : نمودار هیستوگرام متغیر آگاهی /تداعی برند …………………………………………………………………………… 120
شکل 8-4 : نمودار هیستوگرام متغیر برتری برند …………………………………………………………………………………………. 121
شکل 9-4 : نمودار هسیتوگرام متغیر تاثیر برند ……………………………………………………………………………………………. 121
شکل 10-4 : نمودار هیستوگرام متغیر هم نوایی با برند ………………………………………………………………………………. 122
جدول 3-4 : آزمون نیکویی برازش مدل ……………………………………………………………………………………………………….. 125
شکل 11-4 : تخمین استاندارد مدل …………………………………………………………………………………………………………….. 126
شکل 12-4 : حالت معناداری اعداد(T-values) مدل ………………………………………………………………………………… 127
جدول 4- 4 : نتایج آزمون فرضیه ها …………………………………………………………………………………………………………….. 128
فرم در حال بارگذاری ...