وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBizدر جذب مشتریان

 
تاریخ: 28-11-99
نویسنده: فاطمه کرمانی

با توجه به این كه در كشور ما هنوز تجارت الكترونیك به طور كامل انجام نمی‌شود ونیز به دلیل عدم شناخت مردم از این روش تجاری ونیز با تاكید بر این موضوع كه دنیای امروز بر پایه استفاده از EDI,IT پیش می‌رود، وارد نشدن به این عرصه، می‌تواند موجبات عقب ماندگی بیشتری اقتصاد كشوری را فراهم آورد لذا وارد شدن e-business , e- commerae یكی از واجبات هر سازمان با شركتی می‌باشد.

عکس مرتبط با اقتصاد

اهمیت مساله (نظری –عملی)

دانلود مقالات

 

 

با توجه به گسترش IT در دنیای امروز والكترونیكی شدن امور، ائم از تجارت آموزش، انتقال اطلاعات، تبلیغات واینكه امروزه كوچكترین و پیش پا افتاده ترین كارها نیز از طریق اینترنت صورت می‌گیرد، و با فراگیر شدن استفاده از اینترنت در پیش رفتن به سمت الكترونیكی كارها از جمله تجارت، كه سابقه ای طولانی در سطح جهان دارد در كشور ما امری ضروری است.

 

یافته‌های برخی از مهمترین پژوهشهای انجام شده مربوط به مساله مورد پژوهش:

 

با توجه به جدید بودن و به روز بودن موضوع پژوهشهای چندانی روی این موضوع انجام نگرفته است. و از طرفی پژوهشهای صورت گرفته نیز به صورت كلی بوده وبر فرهنگسازی تجارت الكترونیك و یا بررسی آن در ایران بوده است و هیچ پژوهش به صورت خاص و تخصصی بر این موضوع متمركز نشده است، اما یافته‌های بدست آمده شامل مزایا و معایب e- commore نحوه‌های جابجایی پول، بحث امنیت، تبلیغات و بررسی داشته اند.

 

سوال (ها) یا فرضیه‌ها (های) پژوهش

 

1- فروش online از لحاظ اقتصادی دارای عملكرد مطلوبیست.

 

2- میزان ماندگاری مشتریان در سایت باعث افزایش فروش می‌شود.

 

3- به روز رسانی و ایجاد عوامل جذاب باعث بالا رفتن آماره بازدید كنندگان می‌شود

 

4- نبود پول الكترونیكی موجب كاهش كارایی این سیستم می‌شود.

 

تعریف علمی‌و متغیرهای مورد بررس

 

(متغیرهای مستقل) f= متغیر تابع

 

متغیرهای مستقل شامل مشتریان جذب و نگهداری مشتری و ارضای خواسته مشتری

 

متغیر وابسته عملكرد سایت (عرضه كالا و فروش)


فرم در حال بارگذاری ...

« بررسی رابطه بین مهارت مذاكره مدیران بازرگانی با فروش شركتنقش و تاثیر توسعه كشاورزی بر پیشرفت صنعتی »
 
مداحی های محرم