معرفی مدیریت عملکرد و کاربرد آن نقش با اهمیتی در سیستم بانکداری دارد،از این رو شناخت روش های نوین تدوین استراتژی بسیار موثر است(زهنر، علی،2009)[5] در این راستا فرموله کردن استراتژیک و اجرای آن ، مسئولیت کلیدی مدیران اجرایی در هر سازمان تجاری است. توسعه استراتژی شامل آنالیز وضعیت موجود و وضعیت آرمانی است و سپس تصمیمگیری در خصوص تعیین اثربخش ترین راه برای نائل آمدن بهاهداف.نسبی.است.(کواتال،.2011)[6]باوجوداهمیتبرنامهریزیاستراتژیكهنوزدربسیاری ازسازمانهاتأثیرحیاتی آن دررسیدن به اهداف سازمان به خوبی درك نشده وحتی دربعضی از مواقع مدیران آن را یک كار تجملی وپرهزینه میدانند.(انصاری وهمکاران،1388)یکیازروشهای موثر تدوین استراتژی سازمانها فرایند ارزیابی محیط داخلی وخارجی سازمان میباشد، فرایند ارزیابی محیط داخلی وخارجی سازمان،تحلیل درونی و بیرونی نامیده میشود،كه نوعی مقیاس واقعبینانه و قابل اعتماد برای ارزیابی سازمان فراهم می آورد،زیرا شامل شناسایی زمینههای ضعف، قوت،تهدید ، و فرصت میباشد. (رولی دجی و اتال، 1997)[7]لذا در این پژوهش قصد براین است که به تدوین استراتژی SWOT برای شعب بانکمهراقتصاد استان گیلان برآییم.دراین فصل ضمن ارائهی بیانمسأله،موضوعات مربوط به اهداف تحقیق،چهارچوب نظری تحقیق،سوالهای تحقیق،روش شناسی تحقیق،قلمروتحقیق و تعاریف اصطلاحات و واژگان به کار رفته در
تحقیق نیز شرح داده می شود.
[1] Strengths, Weaknesses, Opportunities , Threats
[2] Balanced Score Card
[3] Failure Mode and Effects Analysis: حالات شکست و تجزیه و تحلیل اثرات آن
[4] Success Mode and Effects Analysis: حالات موفقیت و تجزیه و تحلیل اثرات آن
[5](Zhanr&li,2009)
[6](Koo etal,2011)
[7](Rowley DJ,etal ,1997)
فرم در حال بارگذاری ...